Usluga in-house – sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (Narodne novine br. 65/2017 ) programi usavršavanja mogu se organizirati kao programi za poznatog korisnika.

Takvo usavršavanje organizira se sukladno potrebama gospodarskog subjekta (naručitelja), u njegovom ili našem prostoru i isključivo za njegove djelatnike pri čemu se termin i teme edukacije dogovaraju sukladno potrebama i mogućnostima naručitelja.

 

Savjetovanje –  za sve polaznike naših edukacija osiguravamo besplatne usluge savjetovanja tijekom razdoblja od šest mjeseci od pohađanja edukacije.

 

Usluge iz područja javne nabave – pružanje podrške naručiteljima i ponuditeljima u aktivnostima nabave koja se može sastojati od:

  • Vođenje i davanje savjeta u javno nabavnim aktivnostima kod naručitelja ( izrada i ažuriranje plana nabave/registra ugovora, izrada i pregled Dokumentacije o nabavi, provođenje cjelokupnog postupka javne nabave, postavljanje člana stručnog povjerenstva sa važećim certifikatom, izradu provedbenih dokumenata i internih akata iz područja javne nabave i dr.),
  • Podrška ponuditeljima kod izrade i predaje ponude te nakon toga podrška u postupku nabave i izvršenju ugovora (savjeti vezani uz izradu ponude, uz eventualne nepravilnosti odredaba iz Dokumentacije o nabavi, pri izradi upita za dodatnim informacijama i objašnjenjima vezanim uz Dokumentaciju o nabavi, pri izradi žalbe u svim fazama postupka javne nabave i dr.)

 

Za navedene usluge i druga pitanja možete nas kontaktirati putem elektroničke pošte na adresu:

pramac.nabava@gmail.com